Завдання на 6 квітня
Математика
Перегляньте відео на тему "Знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу"
Закріпіть свої знання виконавши завдання з підручника.
Виконати завдання № 788 (усно),
Ознайомитись з правилом с. 130,
Виконати завдання № 792, 795, 796.
Літературне читання
Ознайомтеся із творчістю Анатолія Костецького.
Прочитайте твори розміщені в підручнику на с. 155-158. Дайте відповіді на запитання до творів.
Намалюйте малюнок "Моя мрія"
Я у світі
Тема. Навчання - основний обов'язок дітей.
Перегляньте відео і ознайомтесь з порадами, як організувати навчання з користю.
Літературне читання
Підручник с. 135-142
Ознайомитись з біографією О. Пушкіна
Прочитати казку “Про царя Салтана”
Дати відповіді на запитання с.142
Прочитати повністю казку можна за посиланням
Переглянути мультфільм можна за посиланням
Художній фільм
Завдання на 6 квітня
Математика
Перегляньте відео на тему "Знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу"
Закріпіть свої знання виконавши завдання з підручника.
Виконати завдання № 788 (усно),
Ознайомитись з правилом с. 130,
Виконати завдання № 792, 795, 796.
Літературне читання
Ознайомтеся із творчістю Анатолія Костецького.
Прочитайте твори розміщені в підручнику на с. 155-158. Дайте відповіді на запитання до творів.
Намалюйте малюнок "Моя мрія"
Я у світі
Тема. Навчання - основний обов'язок дітей.
Перегляньте відео і ознайомтесь з порадами, як організувати навчання з користю.
Літературне читання
Українська мова
Збірник завдань для підсумкових контрольних робіт 4 клас
19.03
Контрольна робота № 6 варіант 2
20.03
Контрольна робота № 7 варіант 1
23.03
Контрольна робота № 7 варіант 2
24.03
Контрольна робота № 8 варіант 1
25.03
Контрольна робота № 8 варіант 2
Математика
Збірник завдань для підсумкових контрольних робіт 4 клас
19.03
Контрольна робота № 6 варіант 2
20.03.
Контрольна робота № 7 варіант 1
23.03.
Контрольна робота № 7 варіант 2
24.03
Контрольна робота № 8 варіант 1
25.03
Контрольна робота № 8 варіант 2
Природознавство
Підручник с. 113 - 116, опрацювати матеріал “Водойми України”
Переглянути відео за посиланнями
Математика
Множення та ділення на 10, 100, 1000
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа
Знаходження дробу від числа
Завдання з природознавства
Корисні копалини
Дати відповіді на запитання (Відповіді можна знайти в підручнику на с. 107-112)
1. Які з корисних копалин використовують у
будівництві?
а) Пісок, глина; б) граніт, торф; в) кам’яне вугілля, поварена
сіль.
2. Які з корисних копалин служать паливом?
а) Залізна і мідна руди; б) кам’яне вугілля, природний газ; в) алюміній, золото.
3. Які корисні копалини добувають за допомогою бурових
установок?
а) Мармур, граніт; б) природний газ, нафта; в) золото.
4. Люди якої професії відшукують родовища корисних копалин
у природі?
а) Лікарі;
б) геологи;
в) будівельники.
5. Навіщо люди збирають металобрухт?
а) Щоб зберегти запаси руди; б) для очищення території від
сміття.
6. Доповніть визначення, вставляючи пропущене
слово.
а) Місце, де залягають корисні копалини, називають-
______________________
б) Корисні копалини, які добре горять і при цьому виділяють
багато тепла, називають________________
в) Корисні копалини, з яких отримують метали,
називають ____________________________
4 клас
Готуємося до ДПА
Українська мова
https://osvita.ua/doc/files/news/509/50942/ukr_mova_2.pdf
Літературне читання
Математика
https://osvita.ua/doc/files/news/509/50942/matem_2.pdf
https://osvita.ua/doc/files/news/509/50942/matem_1.pdf
2 клас
Математика
Тренуємося розв’язувати задачі
1. У Матвія було 64 гривні, а у Бориса – у 8 раз менше. Скільки грошей у них разом?2. У магазин привезли 54 кг печива, а зефіру на 48 кг менше. У скільки разів менше привезли зефіру, ніж печива?
3. Дівчинка купила 4 простих олівця і 3 коробки кольорових олівців по 5 у кожній. Скільки всього олівців купила дівчинка?
4. У Марини було 4 блакитних повітряних кульки, а білих – у 2 рази більше. Скільки всього кульок було у Марини?
5. Бабуся заплатила за капусту 25 грн, а за моркву у 5 раз менше. Скільки всього грошей заплатила бабуся?
6. У одній клітці було 12 кроликів, у другій – у 2 рази менше. Скільки всього кроликів ьуло в клітках?
7. На пасовищі було 24 корови, а телят – у 3 рази менше. У скільки разів корів було більше, ніж телят?
Тренуємося знаходити периметр
1. Накреслити прямокутник зі сторонами 6 см і 4 см.2. В утвореному прямокутнику проведи одну лінію так, щоб утворився квадрат.
3. Знайди периметр квадрата.
Комментариев нет:
Отправить комментарий